Dilemma


dom senaste dagarna har jag inte vaknat innan elva.
vilket har varit rätt skönt, då dom första timmarna annars alltid är värst.
förutom idag då. låg vaken till typ tre inatt,
tror det var träningen som gjorde mig pigg.
skrev faktiskt ett inlägg, men tog bort det så ni inte anmäler mig till psykhem eller nåt.

iaf, upp kl 6 .. promenad&solning.
ja, jag kommer dö i hudcancer. eller lungcancer.
eller utav överansträngd hjärna.
det tar mycket på att försöka få det att se ut som att man bryr sig.
apropå det. fick tillbaka mitt första 'stora' arbete igår (?)
för att göra en lång historia kort; gör om, gör rätt.

sen är jag fortfarande inte helt återställd, har varit sjuk i över en vecka nu.
idag har jag haft vääärldens huvudvärk.
och nu till mitt dilemma, ska jag träna eller inte?

jag är faktiskt riktigt bra på att ignorera hur jag mår, och bara göra det jag vill ändå.
så länge man inte dör är det ju okej, eller?

jag är nog skadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0