Helgen!


fredagen började med sthlm med malin, köpte bl.a löshår och en grym present till annicka&anders!
sen hos malin fixade vi oss osv och åkte till dom för en trevlig inflyttningsmiddag/fest.
(ordvalet asså..)
sen blev det mobergs. haha. min utklädnad var blod på halsen xD jo, det var edward. jag svär. lite väl mycket dricka blev det och jag hade faktiskt kul, för en gångs skull där uppe. kom hem runt fyra, delade säng med martin & jocke. snäll som jag är.
vaknade upp igår och ville seriöst dö litegrann. fyfan. men efter en dusch var jag påväg till malin.
vi cyklade (läs hon) till mormor, lånade filmer och handlade lite.
sen åkte vi ut till elina där kvällen/natten spenderades med middag, fett & filmer :) mysigt!
vi var kvar större delen av idag också, blev mest sängliggandes, ätandes & en liten promenad (:

jag mår så sjukt dåligt just nu.
förkyld. hostar sönder lungorna, nyser ut hjärnan och har världens huvudvärk.
svininfluensan? jag tror nästan det. men bara nästan.
är aldrig riktigt jävla sjuk, så känner mig döende nu.

har iaf sytt löshåret och nu ska jag sova.. soooooova. love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0