Hiiihiii


idag, äntligen, gick jag ifrån roden med resultat.
jävligt tidiga böcker dock, men nu ska dom väl sluta ringa iaf.
osminkad var jag också, high five för mig!

resten av dagen sov jag lite, kollade på tv.. och rökte.
ja, förlåt mig. jag är sämst blabla. snart kör jag på snus igen..
och jag fotade mig själv. riktigt oattraktivt.
det enda jag fick ut av det var storleken på mitt ansikte. HAH. fyfa-an.

SEN.. gick jag till malin.
det blev en sväng på vera, den här gången var jag chaufför. gick hur bra som helst.
vi klämde även lite på mina benmuskler, testade 'galon-leggings' och kollade på tv.

jag gick därifrån med gbesse, han ska med på helgens roadtrip, såklart.
han har ju endast varit på ikea i uppsala & på trägårn hahaha.. måste vidga vyerna förn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0