osammanhängande & onödig info.


blev en sväng på marknaden med mam, pap, faster, kusin & amandamedfinahåret!
så jäkla boring, kallt osv. sen åt vi. sen hem.
jag missade grey's , så får INTE glömma söndag.
igåår.. letade efter charlie's pass i flera timmar. skitkul.
tillslut ringde vi ett medium. hon visste EXAKT vart det var.
och när han sist höll det i handen typ. läskigt värre.
sen följde jag med mamma till optikern. halvblind asså hahah förlåt.
'vettefan.. ser ut som en jävla boll'
'hihii bra, det är ett S'
sen sbk, ännu mer boooring.
avslutade kvällen med solning, ett nytt avsnitt av the hills & målade naglarna.

imorse vakna jag av att charlie ringde och frågade om inte mamma hade min lur :S
så gick jag ner och gav den till henne, sov vidare några minuter,
gick ner igen och blev chockad över att pappa satt i köket.
han skulle ju åkt hem idag igentligen.
förstod ingenting, fungerar inte på morgonen alltså.
senare blev det en promenad med malin, angelica & hundarna.
nu har jag städat lite & tvättat.

MÅR SKIT. helvetesjävlahorungeförkylningplusillamående&huvudvärk.

men ska plugga lite, :O

för att få mina arbeten måste jag logga in på fronter.
jag skriver fronter.blogg.se
och det är inte första gången.

är man bloggstörd då ?

ringde även upp proactiv för att säga upp det.
näe, den skiten funkade inte för mig.
och mamma är inte så sugen på att betala drygt 500 i månaden,
när mitt ansikte ändå fortsätter att se ut som ett battlefield.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0