myday, wednesday


tandläkaren, helt hjärndöd. jag var typ helt borta. han med.
minns inte vad dom gjorde, jag bara gapade. hon nöp mig dock.

roden, TVÅ gånger. utan resultat. idiotjävlar.

åkte till stan, fick ett sånt nytt busskort,
frågade chauffören diskret hur man gjorde (man vill ju inte visa att man är hjärnöd)
han ba skrek: det var väl inte så svårt! se så lätt det var!
helvette :$
mötte elinus!
blev en kjol, en stickad tröja, ett linne, ett rouge, ett läppsyl, en halsduk & en chailatte.
sen åkte vi hem.
jag slog i knät och gick helt snett ett tag.

grey's ikväll... george :( fan också. liksom.

hmm.. det blir umeå över helgen, då min lillebror bor där numera. jag vill inte.
mår inge bra, vill stanna hemma i MIN säng. föralltid.

nu, galen värk i svanken.
fortfarande F problem.
trött så inihel..
cigg-sugen
mååste duscha.


hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0