100425


Fint, Fina.
Jag gillar dom orden, det passar så bra in på saker och människor i mitt liv just nu.
det är ju faktiskt så att man ska vara glad och tacksam för det man har,
och verkligen inte grina efter det man inte har.
Jag har, som alltid, några saker jag verkligen skulle kunna leva utan, men,
nu är det som det är och det är bara jag själv som kan göra något.

- belive it or not, you are in control of your own life.
you are the reason why you are sad, and you're the reason why you are happy.
so don't wait for happiness. go out and find it. right now.
and don't let anyone else tell you otherwise.

igår log jag konstant, idag likaså. jag tränade och duschade,
nu är jag som ny efter helgens bravader.
mitt hår luktar gott, kudden bredvid min luktar ännu godare..

nu tar vi natt, imorgon händer inget speciellt, men det blir en bra dag.


Kommentarer
Postat av: camilla wolden

sv - så koselig å høre!:)

2010-04-26 @ 07:07:24
URL: http://fashioncookie.blogg.no
Postat av: angelica

Och dagen vart bra, du har ju träffat mig hela två gånger (A)

2010-04-26 @ 17:49:35
Postat av: caroline

jajävlar, den största delen till att denna dag blev så bra var faktiskt just det ;p

2010-04-26 @ 21:44:38
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0