100428


vaknade av att någon kliade mig på smalbenet, haha
vaknade till och ser att mormor står vid slutet av sängen, solen skiner in,
jag tänker heeeeeeelvete, morgonpromenaden? fan vad lat jag är.
klockan var typ nio, och hon säger att det är fantastiskt väder ute, hahah.
iaf, tvättmaskinen har krånglat så jag tänkte testa att tömma den på vatten,
har bara gjort det en gång tidigare och det var ett par år sen, eftersom det gick åt helvete
så har mamma fått göra det. likförbannat gör jag fel igen och fick bada i jävla tvättvatten igen.
den fungerade iaf sen, men märkte nyss att det inte höll så länge ..... härligt.

gårdagen var i stort sett sämst också, så trött på mig själv och detta misslyckande.

sen blev det iaf en promenad med angelica för ett ärende,
haha känner mig viktig när jag säger så.

just nu skulle jag vilja sitta ute i solen, en sommarkväll med varma vindar,
ett glas vitt i handen och en cigg i den andra.
jag vill ha på mig denna! myströja.

Biggy Volume Top SEK 199, Only - NELLY.COM

men så blir det inte, nu ska jag fortsätta städa.. mamma kommer hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0