April 22


veckan hittils har varit sådär/sämst.
har inte gjort något speciellt.
eller jo, jag har ju tagit bort tandställningen (bild kommer när jag slutat känna mig mongo utan)
hängt lite med angelica & cotten, handlat, städat.. ja, ni hör ju.
usch, har inte haft lätt till skratt (förutom igår) och orken har varit låg.

jag saknar mamma&pappa.
död åt den förbannade vulkanen och den förbannade askan.

idag ska jag storstäda, iaf mitt rum, byta lakan osv.
jag kan inte vara fräsch om det är är det omkring mig.
sen ska det orkas träna också.

jag ser dock ifram emot morgondagen, ska jag säga kvällen?
blir en kväll med mina fina. det ska firas en del, oj vad det ska firas.

Kommentarer
Postat av: angelica

vi får se till att göra slutet av veckan bättre helt enkelt! Imorgon kommer det att bli helt jävla amazing. Vi har mycket att fira! faaaan vad vi ska fira (A)

2010-04-22 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0