Just smile and wave!


hej torsdag.
blev väckt av mamma imorse, som kom hem inatt.
och självklart av sigge, jag vet inte varför men han tar sig friheten att komma in tidigt,
väcka mig och sen somna i min säng. i flera timmar. svin.
sen kollade jag såklart på första avsnittet av the hills, säsong sex.
jag dör vad sjukt det är, har ju följt dessa människor sen laguna beach,
vilket är fler år. tröttnar aldrig, det är tragiskt, sinnes och helt jävla underbart.

nu ska jag ta tag i min garderob, började lite halvt igår bara.
ikväll är även sista träningspasset, terminen slutar och mitt kort går ut.
helvete, ångest, det har inte hänt ett skit. vad fan gör jag nu ?

bara ler och vinkar, ler och vinkar ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0