Sjukihuve.


Tänkte dela med mig av en sak som jag har haft problem med,
ja, nu kan jag berätta det då det inte är lika allvarligt längre.

mitt samvete, mitt dåliga samvete för SAKER. som inte har känslor..

jag ber om ursäkt till det gamla lakanet när jag ska bädda rent,
tycker synd om det och förklarar att jag ska tvätta det och snart använda det igen.

en gång hade vi två diskmedel, jag använde det ena en gång, och nästa gång det andra.
vad gjorde jag under tiden? bad om ursäkt till det som inte användes.
sa att det egentligen var bättre osv, men att jag måste vara rättvis.

självklart sa jag inte detta högt, det var mer en telepatisk konversation.
annars hade det ju varit helt stört... ?

Kommentarer
Postat av: beerrgo

psycho... haha

2010-04-09 @ 15:41:50
Postat av: Sandra

hahaha, du är ju galen! xP

2010-04-09 @ 16:36:46
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0