kardemumma, åh så gott!


tjeeeena.
jag har gått och blivit förkyld, men har väl mig själv att skylla.
helgen; fredagen med malin var i vanlig ordning kanon, vi lär ju aldrig växa upp (;
fick iaf med mig två tröjor, jeansleggings och trosor hem.
OCH vårat goda läppbalsam såklart.
sen planerades iaf festligheter, så malin kom till mig efter ett tag och vi drack goda drinkar,
redbulliga, gula, blåa & gröna :) sen blev det cykeltaxi till sarah där det var lite fest.
hur värt det var dagen efter kan man fråga sig, usch! men det ordnade upp sig lite, så jag & emil
hade en utav våra mysigaste kvällar skulle jag kunna säga :)

min kamera ligger orörd, så har ett par kassa mobilbilder bara, får se om malin
har något vettigt att ge mig när jag får tillbaka ett normalt internet!



drinkar, från förra fredagen dock.



jag hängde med en kändis i fredags, gissa vem? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0