Detta gjorde min morgon.


Idag hade jag sex med en kille jag träffade på krogen.
Efter samlaget lidit mot sitt slut så ejakulerar han i min panna, vilket var okej. Men sedan så ställer han sig på knä över mig och drar fingret i sperman i cirkulära rörelser och stönar "Simbaaaaa".

Idag eller snarare i fredags, bråkade jag med en kille från skolan på grund av en tjej. Pojken är av den tysta och känsliga typen och jag är minst ett huvud längre än honom. Jag knuffade honom och sa åt honom på skarpen. Jag hade ingen aning om att han hade svart bälte i karate. Jag har fortfarande ont.

Idag hade jag ont i halsen, så jag bad min mor ta en titt på den, vilket hon gjorde. Hon petade och kikade och sa sedan "Din hals är väldigt djup", tittade på min pojkvän och blinkade med ena ögat.

Idag, fick vi veta att vår snygga kompis som alltid får hångla hade tagit sig in på krogen. Vi satt hemma och spelade safe cracker. Det är ett klurigt tv-spel med gåtor och pussel.

Idag råkade en kompis sticka mig i kinden med en nål han suttit och eldat på i 10min, det fastnade sot under huden. Min kompis tatuerade mig i ansiktet.

Idag, tänkte jag överaska min pojkvän genom att väcka han med munnen... ni förstår. När han vaknade blev han rädd och sparkade mig inte bara en gång men två gånger rakt i ansiktet.

Idag, fick min pojkvän hålla upp mitt hår medan jag hukade mig över toan och kräktes. När lukten nådde honom kräktes han på mitt hår.

Idag, hade jag och min flickvän sex på mitt rum. Mitt under samlaget så hör jag hur min mor börjar närma sig min dörr. Jag agerar snabbt. När handtaget dras ned, slänger jag ned min flickvän på golvet och täcker över henne med täcket i stundens hetta. Min mor kliver in och på sängen ligger jag - naken, utan täcke med en fullt erigerad penis, på golvet ligger en tjej och sprattlar under ett täcke och försöker ta sig ut.

Idag, frågade min pojkvän mig varför tjejer inte har hår under armarna.

Idag, så försökte min 4-åriga dotter klättra upp på vår säng för att hon var rädd då det åskade ute. Jag trodde hon var katten så jag sparkade in henne i väggen.

Idag, när jag var hos min flickvän så städade jag hennes rum, satte ljus lite överallt och spred ut rosblad över hennes säng i ett försök att vara lite romantisk. Det första hon säger när hon ser allt är "Åh, nu måste jag städa det här också!".



okej, det räcker nu. men, HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHA
http://www.fanformittliv.com/

Kommentarer
Postat av: elina

hahah bra jävla roligt !!! :D

2010-02-09 @ 16:14:14
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: angelica

det värsta är att jag "tatuerat" cottens läpp på det där sättet. Skulle höra hål i läppen och det var sot på den... Hon har pricken kvar och det var 4 år sen.. HAHAHHAHA

2010-02-09 @ 21:13:56
Postat av: caroline

HAHA, jag har en prick under läppen också. efter ett utav desses försök att pierca mig xD skitsnyggt!

2010-02-10 @ 09:27:51
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0