Du har ett nytt hatmail, du har ett nytt hatmail, du har ett nytt hatmail. mappen för hatmail är nu full.


Vaknade fem imorse, låg kvar till strax före sex, då gav jag upp.
hostan tog över så jag behövde verkligen te..
sen dess har jag druckit typ 5 eller 6 koppar, lär bli fler.
iaf.. mamma drog med mig till norrköp. ville typ dö.
jävla skitväder.
sen färgade vi håret, la ansiktsmask och jag målade naglarna, plus tånaglarna.
OCH rakade benen. rastlös.
känner mig som en ny människa. lite.
sen kollade vi på lilla kycklingen :) hur söt film?
dog av skratt.

nu har jag slötittat lite på melodifestivalen.. inte samma sak längre. hm.

ska kolla veckans avsnitt av glamourama nu :) och sen tänka vidare på..
planerna för min kropp.

Kommentarer
Postat av: angelica

"planerna för min kropp" haha jag älskar det!

2010-02-21 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0