Ungjävliga ungdomar


jag tränade igår! klarade mig helt utan snö både dit&hem också.
gillar verkligen passet, även om min kropp inte riktigt vill i slutet av sista låten, men snart så!

en utav anledningarna var att jag behövde bli av med energi och ta ut lite aggritioner.
mamma åkte till spanien igår, charlie åkte till göteborg.
jag och casper är själva med andra ord och helvette vad vi bråkade igår.
börjar verkligen märka att han är tonåring, fyfan vilket beteende :S uppkäftig osv.
vet precis vilka knappar han ska trycka på alltså, haha!
vi är så lika också, det är det roliga.
jag behövde inte ta hand om mig när jag var 14 och var riktigt jävlig.
så detta är väl payback.

när mina barn fyller 13-14 sådär, så drar jag. kommer väl tillbaka runt 20 där nåntans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0