Måste dela med mig!


var på en promenix med malin som sagt, trevligt värre.
förutom att jag blev sjukt kissnödig hahah, gick förbi angelica på jobbet, prata lite och lånade toan haha! sen gick vi genom stan, in på h&m och hon köpte en ögonbrynspenna åt mig :) sen gick vi till willys, jag köpte kattmat & glasputs, hon köpte slingmedel och dill. haha, blandningen.

nu har jag precis tagit en lång varm dusch, så inihelvettes skönt. kunde heller inte låta bli att tvätta bort sminket, extra trevligt, och vad fan ska jag vara sminkad mer idag för liksom?

det jag måste dela med av är dessa hårgrejor från lee stafford!

värmeskyddet är bra, känns riktigt fräscht!
först gilla jag inte lukten, eftersom den luktar lite kille.. men nu älskar jag den!
testade split ends grejenför första gången igår, den luktade värre kille alltså! haha, riktig karl.
men det la sig efter några minuter!

vet inte om den är sjuukt bra ännu, men jag var iaf kär i mitt hår igårkväll.
ett frieri var inte långt borta, seriöst.
så, lukta kille i håret eller ej, sjukt fräscha produkter iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0