"Vad fan hände med dig igår?"


fredagen bestod av ärenden på stan, träning, snöskottning och utgång.
hur mår min kropp idag? fyfan.
vad fan hände med mig igår? HAHA. så jävla lack. ingen vet..
idag har jag sovit och gått runt i mina nya shoes, kanske kommer våren snabbare då..?
trodde att jag skulla orka ikväll med,
då det antingen var födelsedagsfirande eller hemmafest på gång. men njaej, det håller inte.
man är ju inte nitton längre.. sattsäga
så nu ska jag snart parkera min skakiga onda kropp i soffan.

förlåt för att jag är tråkig ikväll.

Kommentarer
Postat av: angelica

DU MISSADE VÄRSTA FESTEN OCH NÄR JAG GICK I HARENS (alternativt något annat djur) (hahah verkligen att jag tar bort caps för att skriva det och snart kommer att sätta på det igen) SPÅR OCH SPATSERADE/GLED RUNT I TYP 70-80 CM SNÖ I TYP SKOGEN FÖR ATT MÖTA JENS! HAHAHHA X) Men seriöst, du skulle varit med ikväll. DET VAR HELT GRYMT!!! <3

2010-01-31 @ 02:17:06
Postat av: Annicka

haha vadå fick du inte av dig skon ändå?

2010-01-31 @ 09:29:09
URL: http://hanuka.blogg.se/
Postat av: caroline

Annicka: HAHA jo.. men det är mina tygskor jag skrev om ;p



Angelica: HAHAH du är föör skön xD

älskar att vi har smskontakt under hela kvällen också, så jag är ju med på ett sätt iaf ;p men kan tänka mig att det var grymt! nästa gång så :D <3

2010-01-31 @ 20:21:52
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0