attraktiva bilder kommer inom kort ;)


den otaggade i mig försvann efter några drinkar för mycket på malins balkong,
och tre fulla, sjungande tjejor vinglade senare ner på stan.
blev dock inte så långvarigt då jag fick någon jävla värmechock och orkade inte med
ett knökfullt trägårn, så jag gick och mötte emil som tagit bussen in och så drog vi hem till mig.
i övrigt så vände mitt humör ganska rejält, jag blev så himla förbannad.
anledningen är oviktig, men jag gick och svor, knöt nävarna och smällde i dörrar,
kastade mina saker omkring och tog ut lite på stackars emil.
men jag lyckades lugna mig så sen var det frid och fröjd igen (:

idag har det varit lugnt, vi kollade lite på film, gick en liten promenad
och senare blev det grillning med familj, faster & f&f.

nu ska jag snart avsluta mina sms-konversationer,
som den ena är med joakim, som jävlas lite över att jag sov och missade
hans samtal 05.20 imorse typ (!) .. missade tydligen något. hahah.

sen sova, om jag kan i denna värme och med min satans "sjukdom"
imorgon startar var-snäll-mot-min-kropp perioden ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0