bakis+högklackat-solglasögon, fyförfan.


ligger i skrivande stund i sängen med min bästavän cola.
bästaste bakisvännen iaf.
är alltså lite bakis, lite trött, lite äcklig.
blev ingen utgång igår, eller ja, hann inte (?)
emil & martin hämtade mig kl tolv typ, så åkte vi till jeppe.
drygade lite i vanlig ordning, drack lite öl.
vaknade upp där imorse, förstod först inte var jag va haha.
åkte iaf till norrtälje, böt skor och sen ner på systemet en sväng.
jag handlade inte åt mig givetvis, uschnej!

apropå ingenting så är jag övertygad om att ifall jag såg ut såhär,
skulle jag inte ha ett endaste problem. sådeså.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Men det är ju megan fox! Hon är ju felfri!

2010-07-10 @ 15:27:32
Postat av: caroline

jaa, så jävla snygg!

2010-07-10 @ 16:45:13
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0