nej, nu får det fan vara nog.


i fredags var jag lite off, men det slutade med att emil & hans vänner landade
på min altan och senare blev det en snabb visit nere på stan bara.

igår var jag lite småseg, på eftermiddagen gick jag ner och mötte emil & jeppe,
lämnade en tröja till honom och var med när dom käka.
när resten dök upp drog jag vidare och mötte mam&pap.
åkte och handlade och blev övertalad .. ;)
väl hemma fixade jag mig lite, blev arg på taxibolaget, det regnade ju,
men kom sedan upp till alexandra då hennes kompis var gölli och körde.
drack vin , spelade spel - förfest, som enligt oss sög, då vi "förlorade".
gick senare ner till trägårn där emil & co var, men gick hem ganska snabbt
eftersom jag skulle jobba .. trevlig & lyckad kväll iaf :)

idag, efter extremt lite sömn och en kropp som inte var med på noterna kom jag till
jobbet strax före sju. fyförfanförihelvete.
blev dock inte kvar tills jag slutade pga en annan anledning också,
så tog bussen hem och la mig bredvid en chockad emil igen istället, hur skönt?
sovit, ätit, druckit.. ja, det var väl typ min söndag.

hur många gånger har jag nu sagt att jag ska börja ta hand om min kropp?
det börjar bli dags att visa det, är förfan raka motsatsen mot hur jag skulle sett ut nu. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0