dr. snuggles


wooooooohooooo, spanien vann, förvånade? inte jag!
vi var iaf nere på stan och såg matchen, jag kollade dock inte så mycket,
hade annat i huvudet. men det blev lite öl för min del iaf, mer för andra.
firandet fortsatte här hemma, jag lagade mat på beställning medans pappa & co
härdade emil "lite" , men han hade kul..
och vid fyra någon gång hjälpte jag till att klä av, tipsa, och klia lite på ryggen.

emil: det snurrar som fan..
jag: vet hur det känns, men blunda inte nu! blir bara värre.
emil: mm..
jag: behöver du spy? du får spy, du behöver inte klä på dig allt igen, gå bara.
emil: mm..
jag: blunda inte! du får spy här också, på golvet eller i sängen, det gör inget!
........ du får spy på mig om du vill. det gör inget.
emil: tack

Kommentarer
Postat av: elina

inte ska man spy på carro inte :p hahah :D

2010-07-14 @ 18:28:08
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: caroline

hahah nej, förstå hur sur jag hade blivit om han gjort det x)

2010-07-15 @ 12:26:47
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0