det är varmt, så inihelvetesjävlavarmt


kul kväll igår :) men inte lugn.
tidigare idag var jag så bakis så jag trodde jag skulle dö.

idag har jag skrattat så jag inte vet var jag ska ta vägen ..
inatt när vi kom hit tog jag med mammas väska upp till mitt rum,
varför vet jag inte, trodde nog det var min?
hon hade panik imorse, letade som fan, allt låg ju där i.
och hon blev så lack när jag inte kunde hålla mig för skratt, jag var fortfarande full tror jag.
men vi letade lite iaf, sen hade hon ringt polisen och frågat om dom fått in en väska.
så går hon in här och ser den, jag ba VA? HUR? NÄR?
hon kallade mig dumjävel och jag bara skrattade, sen frågade jag vad polisen sagt
och så frågar jag om dom satte en bil på fallet?
jag dog av mitt eget skratt. "du är ju dum i huvudet när du är full"

jag svettas som aldrig förr, har gått runt i underkläder idag, kämpat.
snart kommer malin & elina och hämtar mig, jag ska få åka bakpå cykeln,
vilket är lite av en tradition. dom ska ut men jag bangar nog det,
emil kommer sen :) om inte jag åker dit. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0