we can break it down


igår åkte jag&emil och hämtade upp martin&sarah, så var vi hos henne tills
anders&cattis kom, då bestämde vi oss för ett litet krogbesök.
åkte hem till mig, jag sminkade mig på en kvart och sen gick vi ner.
klockan tolv satt vi fyra på på g, drack lite vin bara och gick hem när dom
stängde en timme senare, mysig natt med älskling.

när jag vaknade idag hade mitt halsont från igår blivit värre,
så jag är rätt seg idag. var tvungen att banga sol&bad med malsan&elinus.

så idag blir det lugnt, fick precis veta mina härliga jobbtider dom närmsta dagarna.
imorgon 7.30 - 14
söndag .. 6.45 - 14

lugn helg också med andra ord.

har kollat på sista the hills avsnittet, alltså sista ever :'(
efter alla dessa år, jag sörjer..

nu ska jag plocka fram lite krafter och gå och köpa cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0