jag snor en bild istället rå.


pga av att jag är dumihuvudet så glömde jag helt bort kameran igår,
så den låg orörd i väskan. så himla synd!
iaf utspringet är lite suddigt, pga att jag är dumihuvudet ännu en gång.
men iaf, dom hade fixat vääärsta bilen som han skulle åka hem i ;)
emil, hans pappa, andres och jag åkte i den.
hemma hos honom senare kom lite mer släkt och hans vänner,
vi drack och åt smörgåstårta bl.a (jag måste bli av med min fobi att äta bland folk)
det öppnades presenter och hölls tal :)
hans familj och vänner är verkligen jättesnälla och härliga!
jag trivs som firren in the water.

senare kom det lite mer folk, då släkten åkt hem och då blev det fest.
jag och anders åkte till norrtälje för att köpa cigg och hämta malin :)
det var verkligen ett kärt återseende..
även om jag var lite töntig där ett tag under festen, blame it on the alcohol,
så var det trevligt och lyckat, tycker jag :)
och jag fick sova med min fina såklart, PUSS!


jag åkte hem ganska tidigt imorse, och nu ska jag snart ta mig till sandra aka panduro!
jag är hennes förfest ikväll, det blir väl en drink eller två,
dock ska jag ta det lugnt och gå och möta emil sen när hon ska vidare.
vädret suger, jag har inget paraflax och jag har jätteont i min livmoder typ?!
men jag är på topp as always ändå. ;D

have a nice trevlig jävla lördag people!




världens roligaste martin & min fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0