KLASSENS NICE ASS.


varfööör ska det regna just idag?
varfööör hittar jag inget paraply?
detta kan bli intressant ..
har iaf varit hemma i några timmar nu, börjat fixa mig, vilket känns onödigt
med tanke på att jag kommer se helt annorlunda ut när jag kliver ut i regnet ändå.
men kämpa gör man ju!
igårkväll var jag platschef när det sattes upp partytält och bärdes bord haha.
okej, jag hjälpte till lite, okej, inte så mycket ..
anyway, vi tog en öl och sen när emil klippt sig gick vi och la oss,
han fick min present innan vi somnade också, tuur för mig att det gillades :)

han var riktigt stilig idag ;) haha nej, ska vara seriös. SKITSNYGG!
nu ska jag väl fortsätta med mitt, och sen vänta på att hans föräldrar hämtar mig.
jag är typ nervös? såhär uppspelt? haha vet inte varför.
äh, det blir en bra dag, kväll, natt :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0