Fixing in the kitchen.

 
busybusybusy,
jag & papi har hållt på i köket hela dagen.
drivit ner tapet, satt upp ny, lackat och betsat (jag har en talang där.)
jag missade tyvärr träningen, fick en inbjudan till en studentskiva med djungeltema.
jag skulle kunna vara flodhäst utan att klä ut mig.
radion har iaf varit på hela dagen, jag älskar morgonpasset med hanna, kodjo & nour. BAM!
nu hörde jag dock att en av p3's hejdå låtar är tik tok med kesha.
är det bara jag som fortfarande INTE har tröttnat på den? jag älskar den.
jag blir glad av den, och det är ju inte så ofta jag blir det .. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är INTE tjock! Däremot bra jävla tjockskallig som inte fattar det. :P

2010-03-19 @ 14:43:20
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Patrik

Kodjo är grymmast!



IN YOUR FACE!

2010-03-20 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0