Gooooda Nyheter



jag sov i min bror's säng inatt, hans är mycket skönare än min.
liten, varm, mjuk.. min är stor, kall och lite hård :(
ny madrass tack, nytt täcke tack!
iaf, han är ju i spanien, så den är min tills han kommer tillbaka.

sen var jag hos tandläkaren idag,
20 APRIL är det byebye till min räls.
känns så skönt, för er också visst?
då får jag en genomskinlig räls som jag ska ha en vecka,
sen bara på nätterna så att tänderna inte flyttar sig tillbaka.

vem fan köper anti-rynk kräm, går ut från butiken,
tänder en cigg och går mot solariet?
ironi.

nu sitter jag och lyssnar på byn clicken ft. 1mo - livet.
fick den skickad i facebook nyss.

åååååååh, mahan .. (hahaha frida döör nu!)

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAH jaa det gör hon :'D

2010-03-03 @ 21:40:50
URL: http://ineednobody.blogg.se/
Postat av: Patry

den 20e april är jag ute på min baskermarsch!

2010-03-05 @ 14:28:03
Postat av: caroline

min sak var viktigare :), patry...

2010-03-05 @ 14:55:29
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0