Lugn nu


Jag kan småskratta lite när jag läser vissa av mina senaste inlägg,
vem fan är den överdrivet positiva människan?
man skulle kunna tro att jag går på droger, men så är inte fallet.
antar att jag fått för mig att jag måste lyfta fram allt bra,
det är självklart inget jag döljer eller så, jag vet att jag har blivit mer positiv,
men jag ska nog dra ner på det litegrann haha.
idag har jag haft en sån dag då jag bara velat gräva ner mig själv.
såna dagar har man och det får man ha. ingenting har hänt, det bara känns motigt.
kändes lite bättre efter frisk luft och sol, men det började snöa helt plötsligt när vi gick.
vadfan?

aja, nu ska jag sova. säger godnatt med en gammal myslåt :)




Vibekingz Ft. Maliq - This letter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0