Respekt


jag kom och tänka på en sak när jag gick hem från träningen idag.
efter mitt misslyckade pass i söndags har jag inte tränat den här veckan,
varit skitsur, slarvat och helt enkelt känt mig som skit.
körde två pass idag och det känns så jävla skönt.
men, innan var jag skitsur. jag tyckte att jag var så jävla fet,
att jag bara sväller och sväller.
kom då fram till att jag har inte mycket respekt för mig själv.
det är som om jag är två personer, och den ena trycker ner den andra,
klagar och tycker den är helt jävla värdelös, exakt så känns det.

jag måste verkligen jobba på min självrespekt.
och hitta en balans, så att dessa två inom mig kan gå ihop, så det blir mer jämt.

okej, nu tror ni att jag är schizofren.
så är det inte, jag är bara jävligt fram och tillbaka.
och jag är bra på att skylla ifrån mig .. ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

du är inte fet, du är aldrig fet. inte ens på dina dåliga dagar :)

2010-03-18 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0