Tre månader, idag.


nu mår jag illa igen, fan också.
vaknade jättetidigt imorse, somnade inte förän strax efter tolv inatt, om ni undrar.
och vaknade typ, halv sju? sinnes.
mådde iaf illa, och mitt hjärta levde sitt eget liv.
när det äntligen gått över gick jag till angelica och vi drog och tränade.
sen köpte jag, äntligen, ögonbrynsfärg.
och när vi skiljdes åt så plinga det i min lur, mina skor från h&m hade kommit.
satan så sköna dom är, synd att vädret inte tillåter dom just nu.

nu ska jag dammsuga mitt rum och rensa bort från sängen,
eftersom att jag inte sover där nu så ligger all jävla skit där.
sen färga ögonbrynen och duscha..

planerna för ikväll är oklara, men jag gillar det. att inte veta, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0