a story about a boy who really liked taking photos of himself, and why shouldn't he? I mean c'mon, WHATEVER MAKES YOU HAPPY


härliga jävla onsdagsjävel.
åkte ut till nysättra imorse, blev visad runt och informerad av en sjukt skön kvinna!
jag tänkte skriva tjej, men hon var ju inte 14 så.
sen träffade jag såklart cotten the cott som jobbar där och fixade detta till mig :)
så, på måndag är första intro-dagen för mig på nysättrahemmet.
just nu känns det så jävla bra, gå upp sjukt tidigt och ha saker att göra.
åh, loveit. det har nog inte slagit mig ännu, men jag har jobb.
kanske, för er, inte världens bästa, men fan så givande!

iaaaaaaaaaaaf..
sol hela dagen!
jag fixade massa hemma, sydde löshåret och gjorde iordning det,
så nu kan jag nog se lite vettig ut ikväll.

utgång för att fira,
fira mitt jobb, att angelica är fri från skolan, att jens är långledig, att emil är söt osv.

ska snart äta middag med familjen, och ett par andra,
min lillebror kom hem från sitt andra hem idag.
sen gå till angelica & jens, då kommer emil, martin & eric.
sen ska vi dricka vin, älskade vin. sen blir det trägårn. PUSS!!




kör på detta linne ikväll, lite coolt ju, och klackar. så det jämnar ut sig.

Kommentarer
Postat av: angelica

Ikväll ska bli en underbar kväll, lika underbar som vi är! :D <3

2010-05-12 @ 19:41:08
URL: http://iamangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0