det har varit måndag idag.


det märks.
imorgon är det sommar - jag har failat.

det som varit bra med dagen är att jag äntligen fått in mer lil wayne i ipoden.
drygt 20 låtar tror jag, älskar det. älskar det gamla, och jag älskar hans nya stil.
det har alltså varit han & jag idag.

i övrigt.. ångest, varit ledsen, haft ont i hjärtat och ännu mer i mina luftrör.

imorgon ska jag fixa nytt pass - jag hatar dom bilderna.
sen ska jag träffa min emil :) och umgås med angelica på kvällen.
det blir bra blir det.




lil wayne - die for you <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

fan jag måste också fixa nytt leg, vart gör man de ? banken ?

2010-06-01 @ 14:25:29
URL: http://nathaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0