Helgen i text.


nu fungerar mitt internet igen, det hände något i torsdags,
förstår ni min bloggabstinens? haha nääe, jag har inte haft tid ändå. höh.
i fredags kväll körde angelica ut mig till bergshamra :) tack igen!
var hos emil där han och några vänner hade grillat osv.
drack lite vin och samlade på mig myggbett..
i lördags var det finfint väder igen, vi sov lite för länge, men tacka fan för att
han har ac (?) i sitt rum. sen åkte vi och köpte cigg, hämtade upp och mötte några,
kollade på när dom käkade, sen var vi på någon brygga.
killarna lekte haha, och jag smög på vattnet, som martin sa.
fyfan alltså, paniken jag får, jävla tönt.

seeen åkte vi hem till emil igen, hängde med hans föräldrar och sen åkte vi till mig.
duschade, åt middag och senare gick vi ner och mötte anders och var på trägårn ett tag.
lite halvsegt, lite vin och så. alldeles lagom. var hemma innan ett, hann precis innan regnet!
idag kollade vi bara på film och nu har jag så jävla ont i huvudet.

inga bilder nej, förlåt (?)
har bara en liten video när emil irriterade mig igår när jag skulle platta håret.
det komiska är att förrut fick ingen se mig osminkad, nu har väl alla gjort det?
fan vad jag är lat & sliten. min kropp hatar mig mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0