I can't talk now, I'm naked.


mitt rum luktar instängt och chips. en kombination som är riktigt illa.
men jag lever. lugn kväll igår ? eller inte.
mamma & jag åkte upp till min faster och kusin.
vi drack vin, käka godis och kollade på film.
ångesten över mitt intag är inte liten idag, men jag ignorerar den,
för jag mår så jävla bra just nu så det finns inte.
vid tolv hämtade charlie oss, jag sminkade mig lite och gick ner för att möta emil.
hade alexandra som sällskap i telefonen, trevligt värre där!
när vi kom hem hade vi fjortisfest HAHA,
jag vet inte när vi somnade, närmare sex ? solen sken iaf.

så, lite död är jag allt. lite mycket ofräsch osv.
ska väl styra upp mig snart, ikväll ska vi vara hos mormor och fira morsdag :)




världens bästa mami <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh tack snälla du :))

2010-05-30 @ 17:55:53
URL: http://nathaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0