jag både backar och kör fram samtidigt.


mötte angelica och the cott igår, så gick vi ner på stan,
det var så nära att jag piercade tungan, eftersom cotten skulle göra det.
men jag bangade pga pengabrist så vi bestämde att vi skulle göra det tillsammans
när ekonomin snart är bättre ;) jag längtar lite.
(hoppas att mamma och pappa inte läser detta..)
sen hängde vi hos angelica ett tag, någon picnick blev det inte direkt, haha.
när jag kom hem sminkade jag mig osv och sen började jag må dåligt.
förkylning & feber känsla som övergick till huvudvärk och illamående,
snurrigt värre och jag ba välte ner i badkaret, alltså jag tar fan priset.
och varför är ingen där och filmar ? likaså den gången när jag slog bakhuvudet
i handfatet, saker jag verkligen vill se ..

sen gick jag iaf ner på stan och mötte emil & borgan och så var vi hos
emils bror carl ett tag, sen gick vi hem till mig.


nu har jag varit vaken sen sju, emil skulle till skolan nämligen.
jag kan verkligen känna hur mina påsar under ögonen värker,
och ögonen kliar. usch, jag börjar bli sjuk också.


juste! angelica och cotten tyckte inte kjell var rolig ...
men det gjorde killarna igår iaf, vad jag förstod ;) hähä.
måste visa två till, helt sjukt kul.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

do it ! du kommer aldrig ångra dig :D

2010-05-27 @ 09:45:58
URL: http://nathaline.devote.se
Postat av: Sandra

Jocke och hans kompisar tycker Kjell är asrolig. Jag måste nog hålla med Angelica och Kotten. :P

2010-06-01 @ 22:57:37
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0