äntligen är dagen slut.


fyfan för denna dag, fyförjävlafan.
någon blev lite väl kalas igår, fyfan vilken ångest.
vi var på trägårn i typ 40 min? när det stängde gick vi tillbaka till angelica&jens
för efterfest, lite vatten, mer vin. men härliga människor iaf :)
hamnade i (startade) en helt onödig konversation bl.a , stackars människa haha!
vid halv sex tror jag gick vi hem iaf. emil skulle bestämt ta någon genväg och jag vinglade efter,
över någon tomt ? taggbuskar ..
mitt sista sms var skickat halv sju imorse, när jag vaknade några timmar senare ville jag dö.
på allvar.
fick även vara med om något som aldrig hänt mig förr, och aldrig ska igen......
inte bara en, utan tre gånger också. fyfan.

aja, dagen har iaf spenderats i sängen, jag lyckades duscha tidigare dock!
nu ska jag sova, med lil wayne & gabriel brandes. godnatt!

kameran var framme i tio min? här är mina snygga offer iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0