101106


igår hade jag en dålig dag, var väldigt irriterad och ledsen för det mesta.
men böt iaf bort mina formula produkter mot älskade neutrogena,
så nu hoppas jag på räddning. senare på kvällen kom emil tillbaka och
hämtade upp mig, så åkte vi ut i skogen, bokstavligt talat haha, där
martin vaktar sin mormor&morfars hus, tyvärr så började jag må väldigt dåligt
igen(?!?!) så jag fick lämna folket och älskling. min käre "storebror" johan var
hur snäll som helst och hämtade mig, skönt att sova hemma, även om jag helst
sovit med emil såklart, men att lägga sig själv och vila ute i stugan där han & jag skulle
sova kändes inte så lockande, livrädd tjej. iaf, idag var jag ner på stan en sväng med
mam&pap sen har jag städat, duschat osv. nu väntar jag på att tvätten ska bli klar,
sen åker jag ut till kärleken och spendera slutet på helgen där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0