but you'll always be my hero


godmorgon (?) ligger i sängen och lyssnar på love the way you lie part 2.
om och om igen. hur bra som helst.
är fortfarande lite småsjuk och har en ständig huvudvärk.
blev en tidig kväll igår, sen kom emil och la sig efter att han varit ute en sväng.
han fick även frulle på sängen imorse, förväntar mig likadant nästa gång när jag är
lite backdrunk. men dricker ju aldrig längre .. typ.
nu är han och hjälper sin bror att slå ner en vägg osv, och jag ska väl styra upp mig lite
snart. ikväll blir det middag hos min faster!

Kommentarer
Postat av: Frida

ååhh så bra är den, SÅ bra.

men vet du en sak som int är bra? att jag saknar min zooooooos :(

2010-11-23 @ 03:26:32
URL: http://amoralamexicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0