Första advent.


igår fixade jag & mamma här hemma med pynt och städning, börjar bli riktigt bra!
senare blev jag hämtad och så spenderade vi kvällen hos Emils jobbarkompis,
blev kinamat, rödvin & corona. en riktigt trevlig kväll, härliga människor.
jag förstår att Emil trivs så bra. idag har jag mått sådär, he-he.
men jag har iaf städat upp på rummet och satt upp min stjärna. mysigt!
ska snart duscha och sen kommer Emil, då blir det nog film!
jag har varit 'duktig' och fixat några idag.. men det blir nog inte SATC 2 haha.

juste, hur kan jag glömma min ständiga smärta?
igår när jag gick ner för en av våra jävla trappor här hemma så var jag helt
uppe i mitt läppsyl så jag missade att en av katterna låg på trappsteget och
hinner trampa lite på stackarn, drar undan foten, ramlar ner och slår mig ganska
så ordentligt. ett stor blåmärke på min rooompaaah, bränn/rivsår på armbågen
och lite öm under ena foten! smidig i vanlig ordning alltså.
höll mig för att inte börja gråta och bad om ursäkt till Sigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0