norrtälje/bergshamra/hammarby sjöstad/bergshamra/norrtälje.


i fredags åkte jag & emil för att hämta callearlanda, anders & martin hade tråkigt,
så dom tog egen bil och följde med, haha. en kvart på arlanda och sen hem.
jag var helt slut och sjukt irriterad efter att ha sytt löshår i tusen år.
när älskis kom tillbaka gick vi och la oss, somnade dirr.

i lördags gick vi upp rätt tidigt, jag fixade mig och så åkte vi ut till emil,
var där en stund och fick nyckeln. sen åkte vi till sthlm, först blev det en sväng
heron city, där vi letade efter en toalett haha.. kollade lite och handlade mat.
sen vidare till hammarby sjöstad där vi fått låna lägenhet av
av emil's syster & hennes familj.
blev att vi tog det lungt med middag, lite alkohol och soffhäng.
mysig 5 månaders dag (:

i söndags när vi vaknat till, gick vi till konsum i närheten och sen gjorde emil frukost,
väl hemma igen åt vi stor middag här med min familjpappa kommit hem igen.
trevligt! sen blev det beck - levande begravd och sist sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0