friday


hej människor, haha..
denna vecka har varit helt okej. jag har varit duktig på mer en ett sätt,
och är faktiskt väldigt stolt över mig själv för mina många förändringar!
jag har bl.a promenerat hur mycket som helst, varje dag.
vilket är stora framsteg, har även fått med mig emil dom flesta gångerna, woho.
igår fyllde vi 4 månader <3 jag jobbade hos farmor igen, sen kollade vi på
tzatsiki morsan & polisen, och sen blev det en promenad för att hjälpa carl & matilda
lite med deras flytt, även där en schysst lägga! åh, jag vill också.
promenerade hem och drack te framför good luck chuck.
idag efter min morgonpromenad duschade jag och sen gick vi ner på stan för att
carl & emil skulle fixa present till deras pappa. jag kirrade strumpbyxor.

ikväll är älskling ute med sina pojkvänner ;) och jag sitter här i tystnaden, skönt!
gick med honom till flygfyren tidigare, köpte tabletter till diskmaskinen och
sen knatade jag hem själv. nu tänkte jag göra mer te, städa undan och sen
lägga mig med veckorevyn eller cosmopolitan och invänta karln!

imorgon blir det promenad såklart, sen åker vi till emil på middag för att fira
hans pappa som fyllde år i veckan, ser fram emot det! puss, hej, godnatt i förväg.



hjärtat vill ha uppmärksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0