uh eah uh ah ah ting tang walla walla bing bang


eh, okej .. emil kom hit, jag åt middag med mamma, planerade att kolla film, ta det lugnt.
mitt rum ser ut som ett bombnedslag, emil & jag letade kläder åt mig. jag sminkade mig snabbt.
anders hämtade oss, eric & martin och så landade vi på ett glas. öl, vin, öl.. öl..öl.
senare kom borgan och felicia och vi blev kvar till stängning.
en spontan och rolig kväll. samtidigt konstig.
just nu sitter jag hör och känner mig ensam,
emil drog till täby, mamma är ute och spatserar, malin svarar inte när jag ringer.
det är bara jag.. och huvudvärken.

jag borde pocka upp mina kläder, bädda i underlakanet vi sov utan och duscha.
hm.. soffan blir det va?


av alla låtar jag hörde igår så fastande denna i mitt huvud, hurra.
kanske för att jag sjöng med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0