öppnar mig för er och berättar allt bara sådär.

SENASTE:
Dryck: bubbelvatten
Telefonsamtalet: pappa
SMS: emil
Sång du lyssnade på: ne-yo - one in a million tror jag
Gången du grät: i fredags 
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: vadå dejtat liksom
Har någon varit otrogen mot dig: säkert
Varit kär: ja
Förlorat någon speciell person: nästan
Varit deprimerad: mjo
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: yes
Fått ditt hjärta krossat: nej!
Skrattat så att du har börjat gråta: tårögd iaf
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja :)
Insett vilka som är dina äkta vänner: jodå
Fått reda på att någon har pratat om dig: alltid någon? 
Kysst en kompis: hm, inte med tungan hahah
DIN FÖRSTA:
Operation: har aldrig opererat mig
Piercing: öronen
Tatueringen: ingen ännu
Bästa vän: linda
Sporten du spelade: fotboll "typ"
Husdjur: katter tror jag
Vaccination du minns: minns inte vad den heter nu, men någon i lågstadiet
Konsert: shakira
Förälskelse: haha..
Alkohol du drack: minns inte, men någon spansk champange första gången jag blev full iaf

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså, JA. oscar ventura heter han, suuuuupersöt. vet int om du kan se hans bilder ell int, men han är så gullig iaf. blir lite knäsvag härborta x)haha nja, risken finns iaf att jag stannar lite längre, fast å andra sidan kanske jag tar med mig honom i resväskan hem! <3

2010-10-12 @ 03:25:20
URL: http://amoralamexicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0