break my bank


alarmet ringde kvart över sex imorse, tog mobilen direkt och började ringa ner två
våningar för att väcka casper, haha. men lyckades inte, vilket var bra ändå, då jag
antagligen somnat om och vaknat sent = varit sur på mig själv.
lite senare tog jag en promenad, som ska ska ska göras ofta nu.
cirkus 80 min blev det, lite nöjd med mig själv iaf.
snart ska vi städa upp lite här, och gå till norrköp, jag och min mensvärk, woho.
jag vet någon som kommer få äran att massera vänstra delen av min svank senare.. he-he.

längesen jag gav er någon musik, så här är en skitdålig låt som inte alls gör mig
på bra humör :) nääääääää.. och new boyz är inte alls snygga, nope.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0