Det stämmer bra det!


I fredags var jag ner på stan med malin en sväng, förbannade mig över att mina hudprodukter
aldrig dyker upp, men blev en kofta rikare, drog hem och senare kom emil.
han skulle dock ut och ta några öl, men jag var så otaggad så stannade hemma, inte
alltför länge dock, så satt i lite löshår slarvigt och tog mig halvt springandes till malin.
i höga skor, komsik syn kan jag tänka mig.
vi drack och fixade oss snabbt och sen tog vi oss ner på stan.
mötte cotten the cott och drog till trägårn :) träffade älskling osv och det blev en skön kväll!

igår var jag så sjukt trött, hade somnat runt 7 och vi vaknade väl 11. inte okej.
senare kom emil tillbaka, då lagade vi (han) mat åt oss, mamma åkte även till spanien då,
så nu är det ff här, och jag bestämmer, hihi. vi slocknade iaf strax innan elva haha.

idag hyrde vi filmer och myste, kollade på en och en halv och sen dess har jag mest bara varit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0