the last days,


heeey people.
i onsdags åkte jag hem till emil och stannade till fredag, myspys, idol & film mest.
vi såg the blind side - riktigt bra film!
senare på fredagen hyrde vi mer filmer hähä, och var hos mig.
sen kom mamma in och sa att vi måste åka och hämta casper, han hade 
brutit nyckelbenet, så vi satt i väntrummet på akuten och halvsov tills
vi fick åka hem, avsluta en film och sova!
lördagen var lugn också, vi gick senare och hängde lite med malin&elina, men jag
var sjukt trött och mådde halvdåligt, så blev hemgång istället för utgång!

idag var vi nere på på g och åt och sen hem till min farbror som fyllt år.
sen åkte emil hem och jag åkte och röstade, det ni ;)

imorgon ska jag förmodligen åka med ut till sbk och vara lite barnvakt åt felicia
medans mamma & annelie jobbar. får se hur det går,
hon var nämligen lite tjurig på mig idag, det är verkligen inte lätt med bebisar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0