birthday girl '


hej träningsvärk i armar & bröst. bubbelbadet blev av imorse istället för igårkväll
då varmvattnet lyste med sin frånvaro då. så min start på dagen var guld!
sen fixade jag mig och vi åkte ner på stan, Emil klippte sig hos Anna, såklart.
och jag köpte presenter till min kusin Malin som fyller 18 idag, GRATTIS BÄSTISKUSIN!
nu ska jag städa och göra fint här, ska hämta mamma på arlanda ikväll och sen
blir det kalas, yehey.
juste, tog min Malin på bar gärning tidigare då hon skapade en utav sina kärleksförklaringar
här utanför i snön åt mig, på väg till sitt jobb, hihi. har tyvärr alltid missat dom tidigare,
så nu gick jag ut och tog ett kort dirrdirrekt.




Kommentarer
Postat av: Malin

TAACK:D<333

2011-02-15 @ 16:09:57
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, äntligen kom min kärleksförklaring fram :D

2011-02-15 @ 22:16:01
URL: http://nowitsmyturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0