happy birthday babybro'


Hej på er!
det har blivit att jag har gått på bandet de senaste dagarna och igår testade jag
även på ett core pass för första gången, blev lite besviken då det inte var som
jag trodde och instruktören verkade inte veta vad hon gjorde riktigt.
men det känns verkligen i kroppen idag, mest magen, så någonstans blev det rätt ändå ;)
imorse skjutsade vi mamma till jobbet så promenaden på bandet uteblev då jag var seg,
hade velat gå på medel 90 ikväll, men tror jag skippar det eftersom jag inte känner
mig helt hundra. så det får bli längre på bandet senare, haha.

Igår var vi också nere på stan och skulle köpa present till Elias, det finns så himla
mycket kul ju, åh. jag kommer vara helt ivrig så fort någon liten fyller år i framtiden, haha.
vi lyckades iaf med det men inte med att hitta ögonbrynsfärg, varför är alla mörkbruna slut
jämt jämt jämt? aja, jag ska fortsätta städa nu iaf, sjunga abba låtar i huvudet och så ska jag
se efter om min lillebror har på sin telefon nu, han..

...FYLLER JU FAKTISKT 18 ÅR IDAG :D grattisgrattisgrattis.
'kalas' blir det nästa helg då han kommer hem över sitt sportlov.


Calle tre år (tror jag) .. hockeyfrilla?


Kommentarer
Postat av: Fridah

**



TAAACK snälla du :)!!

2011-02-25 @ 15:34:21
URL: http://Fridahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0