long time no see


Det är sjukt hur smått beroende man kan vara av en blogg, jag som dessutom
skriver sällan i vanliga fall, har haft en känsla av tvång nu när det inte gått alls, haha.
min kära dator höll nämligen så att den kunde spela musik under min fest,
men dagen efter krashade hårddisken. men nu är den hemma igen, som ny!
tänkte, om det faktiskt är någon som suttit och hålla andan och väntat på det,
berätta om mina första dagar som 21, haha..ha..ha.

hade fest, fick ett stort fint paket av Malin & Elina som bl.a innehöll en hårborste, hårinpackning & serum, nappflaska, ögonskuggor, godis, en 'tavla' med bilder på oss tre genom tiderna, tops & våtservetter (internt haha), ett armband, rosa happy birthday brills..
och det var så länge sen så minns inte nu. varit bakis, firat Emil's farmor,
firat 8 månader med hjärtat, sett love and other drugs, jättefin! sökt jobb, hyrt filmer,
varit i bergshamra, tränat, spenderat för mycket pengar på vadå kan man undra, ätit tacos med mina svärföräldrar och druckit vin, hängt på isen och åkt spark med Emil & Anders,
jobbat hos farmor, hängt med Malin & Elina,
skjutsat mamma till arlanda, skottat snö och puttat igång en bil.

I stort sett, produktivt eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0