sleepover


Igår hade jag & hjärtat en minst sagt slapp dag, lämnade knappt sängen.
vi såg iaf två filmer, forever strong & life as we know it.
båda var bra, men speciellt life as we know it. rolig, seriös & mysig!
sen var jag, mamma, faster & Malin ute och åt middag på kvällen så
att hon skulle beställa sin första lagliga drink,
hon behövde dock inte visa leg haha.
Tidigare idag gick jag upp till gymmet och det blev 45 min på crosstrainern.
hann inte mer då jag skulle ner på stan och möta upp Malin, Annicka och
lilla, lilla Alina :) jag & Malin gick och handlade samt hyrde filmer.
Ikväll ska jag dit, vi ska göra egen pizza till middag, köpte även massa
frukt och sen sover jag över där, like back in the days ;)
Hann också med en mysig timme med Emil ♥ innan han åkte hem.

Nu ska jag titta runt lite här, vänta på en tvätt och sen packa ner nappflaskan
och glida till Malin! hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0