Stora problem.


Jag har, utan överdrift, varit utan finnar i säkert en månad nu.
visst, jag har haft någon liten prick som inte räknas som finne,
men inget annat. Jag har ätit bra (okej, halvbra) gått utan smink
i stort sett hela tiden och tränat utan och svettats ut smuts (haha äckel).
men NU, nu har jag en jävel. en ond liten jävel som smygit sig på under dagen.

En god nyhet är att jag fick veta att Elias tog sina första steg igår! skrutt :)
annars då, blev inget gym, otippat. min känsliga mage är väl fortfarande
bakfull så jag har knappt fått i mig någon mat.
men jag har städat undan i kök & vardagsrum, pratat i telefon med Malin,
kollat bloggar och klätt på mig. förbränning det med väl?
nu ska jag hänga tvätt och köra en maskin till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0